Νέα δεδομένα για την άσκηση των γυναικών

Στη χώρα μας, μέχρι πριν λίγα χρόνια, η άσκηση στο γυμναστήριο φαινόταν σαν ένα αποκλειστικό προνόμιο των αντρών. Τα τελευταία όμως χρόνια τα πράγματα έχουν αντιστραφεί κι οι γυναίκες που ασκούνται στα ιδιωτικά γυμναστήρια έχουν υπερδιπλασιαστεί και, σε πολλά από αυτά,ξεπερνούν τον αριθμό των εγγεγραμμένων αντρών. Το πρόβλημα όμως είναι οτι ακόμα υπάρχει αυτή η παλιά και στείρα νοοτροπία που κάνει διάκριση ανάμεσα στις γυμναστικές δραστηριότητες...τα βάρη για τους άντρες, το αερόμπικ για τις γυναίκες.

Πρόγραμμα με βάρη για γυναίκες

Υπάρχουν δύο κατηγορίες γυναικών που ασχολούνται με τα βάρη. Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τις γυναίκες που κάνουν μόνον βάρη και γενικά προπόνηση σε όργανα. Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τις γυναίκες που ασχολούνται "βασικά" με την αεροβική και απλώς "συμπληρώνουν" την προπόνησή τους κάνοντας ασκήσεις με βάρη.

Ειδική προπονητική στο aerobic

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΜΠΙΚ

Το άρθρο αυτό αποτελεί μία προσπάθεια «πρώτης γνωριμίας» με την ειδική προπονητική του αερόμπικ. Αναπτύσσονται οι απολύτως απαραίτητες ειδικές γνώσεις που πρέπει να ξέρει ο γυμναστής για να μπορέσει να σχεδιάσει σωστά και ασφαλή ημερήσια μαθήματα αερόμπικ στα πλαίσια ενός πολύπλευρου κι ολοκληρωμένου προγράμματος φυσικής κατάστασης.

Διαβάστε περισσότερα: Ειδική προπονητική στο aerobic

Το ανδρικό σωματικό πρότυπο

Οι βαριές γεροδεμένες πλάτες έχουν πάψει από καιρό να θεωρούνται συνώνυμες του ανδρισμού. Οι σημερινές «αντρικές προδιαγραφές» απαιτούν καλογυμνασμένα σώματα στα πλαίσια του «μέτρου» και χωρίς υπερβολές προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Το σώμα των bodybuilders, για παράδειγμα, μπορεί να τυγχάνει του θαυμασμού μας αλλά όχι και της αποδοχής μας.

Διαβάστε περισσότερα: Το ανδρικό σωματικό πρότυπο