Πρόγραμμα joging για αγύμναστους

Ενημερωτικό σημείωμα: Το τζόκινγκ (αργό τρέξιμο) είναι ένας εύκολος κι ευχάριστος τρόπος για να βελτιώσετε την αντοχή και την ζωτικότητά σας και να ελέγξετε το σωματικό σας βάρος. Χρησιμοποιώντας έναν οικιακό διάδρομο, μπορείτε να κάνετε στο σπίτι σας μία σωστή προπόνηση, χωρίς να επηρεάζεστε από τις καιρικές συνθήκες. Αν έχετε προβλήματα υγείας ή είστε υπέρβαροι, το τζόκινγκ ίσως δεν είναι κατάλληλο για σας (συμβουλευτείτε οπωσδήποτε τον ιατρό σας) αλλά, μην ξεχνάτε, ότι ο διάδρομος δεν είναι κατάλληλος μόνον για τρέξιμο αλλά είναι επίσης κατάλληλος και για βάδισμα.

Διαβάστε περισσότερα: Πρόγραμμα joging για αγύμναστους

Όμορφα πόδια ελκυστικοί γοφοί

Επιλεγμένες ασκήσεις για να δώσετε σχήμα στους μηρούς και τις γάμπες, να σμιλέψετε τους γοφούς και να εξαφανίσετε τα αντιαισθητικά ψωμάκια, προστατεύοντας παράλληλα τις αρθρώσεις των γονάτων και των ισχίων.

Διαβάστε περισσότερα: Όμορφα πόδια ελκυστικοί γοφοί

Προετοιμάστε τους κοιλιακούς σας για την παραλία

Οι πρώτες αποδράσεις στην παραλία ξεκίνησαν. Για αυτό σας παρουσιάζουμε ένα απλό πρόγραμμα ασκήσεων που θα ισχυροποιήσουν τη μέση, δυναμώνοντας τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους μύες σας, θα βελτιώσουν τη στάση του κορμού και, αν το συνδυάσετε με την κατάλληλη διατροφή, θα κάνουν το στομάχι σας «πλάκα» και θα σμιλέψουν τους κοιλιακούς σας.

Διαβάστε περισσότερα: Προετοιμάστε τους κοιλιακούς σας για την παραλία