Εκτελέστε σωστά τα ροκανίσματα των κοιλιακών

Πολλές φορές οι πόνοι στη μέση, οφείλονται στην λανθασμένη εκτέλεση των ασκήσεων κοιλιακών. Ασκήσεις όπως τα ροκανίσματα είναι ασφαλείς μόνον όταν εκτελούνται με το σωστό τρόπο. Ποιός ειναι αυτός;

Διαβάστε περισσότερα: Εκτελέστε σωστά τα ροκανίσματα των κοιλιακών

Γυμναστική ατο σπίτι - home fitness

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Είστε πολυάσχολο άτομο;

Δε μπορείτε να γυμναστείτε σε γυμναστήριο αλλά έχετε τη διάθεση να γυμναστείτε στο σπίτι σας;

Θέλετε καλά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα αλλά δε μπορείτε να διαθέσετε αρκετό χρόνο για τη γυμναστική σας;

Αν ναι, τότε δοκιμάστε να ακολουθήσετε το πρόγραμμα που σας προτείνουμε.

Διαβάστε περισσότερα: Γυμναστική ατο σπίτι - home fitness

Διατατικές ασκήσεις: δεν είνει πανάκεια!

Οι διατατικές ασκήσεις ("τεντώματα") δεν είναι ασκήσεις που έχουν μόνον θετικές επιδράσεις αλλά είναι κι ασκήσεις που κρύβουν κι αυξημένους κινδύνους.
Επιπλέον οι διατάσεις δεν είναι ασκήσεις που συστήνονται σε όλους ανεξαιρέτως, αλλά υπάρχουν και πολλές περιπτώσεις που θα πρέπει να αποφεύγονται.

Διαβάστε περισσότερα: Διατατικές ασκήσεις: δεν είνει πανάκεια!

Aerobics: το body building της καρδιάς

Η αεροβική γυμναστική των τελευταίων ετών είναι πολύ διαφορετική από αυτή των προηγούμενων.
Σήμερα η έμφαση δίνεται περισσότερο στη γυμναστική, στις μυϊκές κινήσεις, και λιγότερο στις χορογραφίες.
Η προσοχή παραμένει συγκεντρωμένη πάνω στην ανάπτυξη του καρδιαγγειακού συστήματος, χωρίς όμως να παραμελείται η διάπλαση των μυών, η ελαστικότητα και η νευρομυϊκή συναρμογή.

Διαβάστε περισσότερα: Aerobics: το body building της καρδιάς