Σύγκριση γυμνασμένου & αγύμναστου

Το ανθρώπινο σώμα έχει φτιαχτεί για να χρησιμοποιείται. Ο,τι δεν χρησιμοποιείται, ή δεν χρησιμοποιείται σωστά, κάποια στιγμή αδυνατεί να ανταποκριθεί στο έργο για το οποίο φτιάχτηκε, φθείρεται, παρακμάζει και, αργά ή γρήγορα, πέφτει σε αχρηστία. Αυτό το φαινόμενο είναι χαρακτηριστικό στα άτομα που δεν γυμνάζονται, έχουν παραμελήσει τον εαυτό τους και έχουν αντικαταστήσει την κίνηση με την ακινησία. Συγκρίνοντας ένα γυμνασμένο άτομο, άντρα ή γυναίκα, με ένα αγύμναστο, θα παρατηρήσουμε σημαντικές διαφορές που, όλες μαζί, καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η άσκηση, σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή, είναι τα μοναδικά όπλα που έχουμε στη διάθεσή μας για να βελτιώσουμε την ποιότητα και να επιμηκύνουμε το χρόνο της ζωής μας.

Διαβάστε περισσότερα: Σύγκριση γυμνασμένου & αγύμναστου

Κυκλική προπόνηση

Αν έχετε κάνει τα «πάντα» για το σώμα σας αλλά το αποτέλεσμα είναι ένα «τίποτα» κι αν η μόνιμη δικαιολογία σας είναι ότι «δεν έχετε χρόνο», δοκιμάστε κάτι παλιό και δοκιμασμένο. Την κυκλική προπόνηση.

Διαβάστε περισσότερα: Κυκλική προπόνηση

Προβλήματα στη μέση

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ  ΜΕΣΗ

Φροντίστε τη μέση σας … πριν σας αφήσει στη … «μέση»

ΤΟ ΘΕΜΑ

Οι πόνοι της μέσης βασανίζουν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι πόνοι αυτοί, όταν δεν είναι αποτέλεσμα κάποιου άμεσου τραυματισμού, είναι, συνήθως, η συνέπεια χρόνια λανθασμένων στάσεων, συνηθειών και δραστηριοτήτων.

Διαβάστε περισσότερα: Προβλήματα στη μέση

Πρόγραμμα Γυμναστηρίου 6 εβδομάδων

Αν το σώμα σας δεν είναι στην κατάσταση που ονειρεύεστε, αν προβληματίζεστε με την εμφάνισή του, αν ακόμα δεν έχετε τολμήσει να κοιταχτείτε στον καθρέφτη γιατί φοβάστε με αυτό που θα αντικρίσετε, αν πραγματικά θέλετε να κάνετε κάτι για τον εαυτό σας, υπάρχει ακόμα χρόνος.

Διαβάστε αυτά που σας προτείνουμε, προσαρμόστε τα στα μέτρα σας και πιστέψτε ότι το πρόγραμμα που σας προτείνουμε μπορεί να κάνει πραγματικά θαύματα για το σώμα σας αρκεί να το εκτελέσετε με συνέπεια, σωστά κι ακολουθώντας πιστά όλες τις οδηγίες που σας δίνουμε.

 

Διαβάστε περισσότερα: Πρόγραμμα Γυμναστηρίου 6 εβδομάδων

Εγκυμοσύνη και άσκηση

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Μόλις πραγματοποιηθεί η σύλληψη, το γυναικείο σώμα υφίσταται σταδιακά ορισμένες μεταβολές και προσαρμογές που το προετοιμάζουν να ανταποκριθεί σωστά στην ανάπτυξη και τη δημιουργία μιας καινούργιας ζωής.

Η εγκυμοσύνη διαρκεί συνήθως 40 εβδομάδες. Σε όλη αυτήν την περίοδο, το γυναικείο σώμα προσαρμόζεται σταδιακά στις νέες απαιτήσεις. Αυτός είναι κι ο κύριος λόγος που επιβάλλει, αν η γυναίκα γυμνάζεται, τη σταδιακή προσαρμογή της άσκησης ανάλογα με τις εβδομάδες κύησης.

Διαβάστε περισσότερα: Εγκυμοσύνη και άσκηση