Πες μου το επάγγελμά σου να σου πω πως θα τρως...


Σύμφωνα με τα κοινώς αποδεκτά, για να ακολουθήσει κάποιος μια σωστή διατροφή ή για να “φτιαχτεί” μία σωστή, προσωπική, δίαιτα, θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η διατροφική του ατομικότητα. Η διατροφική σας ατομικότητα εξαρτάται από το φύλο, την ηλικία, τις σωματικές παραμέτρους σας (ύψος, βάρος, ποσοστό λίπους, κ.λπ), τις επαγγελματικές κι άλλες δραστηριότητές σας, τις συνθήκες που ζείτε κι εργάζεστε (περιβάλλον) και τις απόλυτα προσωπικές σας συνήθειες και προτιμήσεις. Από όλες αυτές τις παραμέτρους, η επαγγελματική δραστηριότητα προσδιορίζει, σε μέγιστο βαθμό, τη διατροφή που θα πρέπει να ακολουθείτε ώστε να πετύχετε σωματική υγεία, όμορφη εμφάνιση, πνευματική διαύγεια, μεγαλύτερη απόδοση, περιορισμό των ψυχοσωματικών επιδράσεων του στρες πάνω στον οργανισμό σας και να μετατοπίσετε χρονικά τις, αναπόφευκτες, βιολογικές αλλαγές που εμφανίζονται με την πάροδο της ηλικίας.

Διαβάστε περισσότερα: Πες μου το επάγγελμά σου να σου πω πως θα τρως...

Πόσες θερμίδες χρειάζεστε καθημερινά;

Οι ημερήσιες θερμιδικές ανάγκες υπολογίζονται με άμεσο τρόπο (εργαστηριακές μετρήσεις με ειδικές συσκευές - θερμιδομετρητές) κι έμμεσο τρόπο, βάση ειδικών πινάκων και απλών μαθηματικών υπολογισμών. Και στη μία και στην άλλη περίπτωση μπορεί να υπάρξει στατιστικώς σημαντική απόκλιση από την πραγματικότητα, λόγω των διαφορετικών σωματικών δραστηριοτήτων και περιβαλλοντολογικών συνθηκών από ημέρα σε ημέρα.

Διαβάστε περισσότερα: Πόσες θερμίδες χρειάζεστε καθημερινά;

Σωστή Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη

Για να «επανέλθει» πλήρως μια γυναίκα σε «καλή» σωματική και φυσική κατάσταση μετά τον τοκετό, πρέπει να περάσει ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Το χρονικό διάστημα αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και κυρίως από το πόσα κιλά πήρε η γυναίκα κατά την εγκυμοσύνη, πόσο «άφησε» τον εαυτό της και τη γενετική της προδιάθεση.

Διαβάστε περισσότερα: Σωστή Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη

Τρώτε περισσότερο - Αδυνατίζετε ... ευκολότερα

Θέλετε να χάσετε γρήγορα τα "περιττά" σας κιλά. Εφαρμόζετε τη μία ή την άλλη δίαιτα, χάνετε ό,τι χάνετε και, τελικά, ξαναπαίρνετε πίσω όλα τα χαμένα σας κιλά, φορτωμένοι με ενοχές, τύψεις και τον ανάλογο "τόκο" επιπλέον κιλών. Δυστυχώς δεν έχετε ακόμα συνειδητοποιήσει ότι αυτά που "στοιβάχτηκαν" πάνω σας με τους μήνες και τα χρόνια, δεν μπορούν να φύγουν μέσα σε λίγες μέρες.

Διαβάστε περισσότερα: Τρώτε περισσότερο - Αδυνατίζετε... ευκολότερα

Χάστε βάρος τρώγοντας σωστά

Τώρα μπορείτε, επιλέγοντας τις κατάλληλες τροφές, να μειώσετε το σωματικό σας λίπος και παράλληλα να αυξήσετε την ενεργητικότητά σας.
Κατά την διάρκεια των εορτών φορτωθήκατε με μερικά παραπανίσια κιλά και μπόλικες ενοχές. Δεν ξέρουμε τι πραγματικά σας βαραίνει περισσότερο, τα κιλά ή οι ενοχές, αυτό που ξέρουμε όμως είναι ότι κάτι πρέπει να κάνετε για να απαλλαγείτε και από τα δύο. Ο πανικός προστάζει «δίαιτα μέχρι να χαθούν τα περιττά κιλά». Η λογική κι ο ρεαλισμός «θερμιδικό έλεγχο, ποιότητα, σωστούς συνδυασμούς και τακτική άσκηση». Αν και πιο δύσκολο, προτιμούμε να σας προτείνουμε το δεύτερο…

Διαβάστε περισσότερα: Χάστε βάρος τρώγοντας σωστά