8+1 Κανόνες αδυνατίσματος

8+1 Κανόνες αδυνατίσματος
  1. Βγάλε φωτογραφίες πριν – κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της προσπάθειας σου. Μην διστάσεις να φωτογραφηθείς γυμνός…
  2. Συνειδητοποίησε την πραγματική σου κατάσταση, ηρέμησε ψυχολογικά, πάρ’το απόφαση, κάντο για τον εαυτό σου και μόνον, δημιούργησε κίνητρα και πες «μέχρι εδώ»... Από εκεί και πέρα:
  3. Αύξησε τις σωματικές σου δραστηριότητες. Κινήσου περισσότερο, κάνε αερόβια γυμναστική και πρόσθεσε προπόνηση με αντιστάσεις.
  4. Μην αναγκάσεις τον οργανισμό σου να αμυνθεί στην προσπάθεια αδυνατίσματος: Μην επιδιώκεις να χάσεις παραπάνω από 1-1,5 κιλό λίπους την εβδομάδα (όχι παραπάνω από το 2% του σωματικού σου βάρους), μην μειώσεις τον αριθμό των γευμάτων σου και μην μειώσεις απότομα και κατά πολύ τις προσλαμβανόμενες θερμίδες.
  5. Αύξησε την ειδική δυναμική ενέργεια των γευμάτων σου: Απόφευγε τις μαλακές, λιωμένες, ημίρευστες και υγρές τροφές, τις σούπες, τα φρούτα και τους χυμούς και προτίμησε στερεές τροφές, ανεπεξέργαστες - σκληρές και με μεγάλο όγκο, όπως τα πράσινα λαχανικά, που χρειάζονται αρκετό μάσημα και περισσότερο χρόνο για την πέψη και την αφομοίωσή τους.
  6. Σταθεροποίησε την ινσουλίνη σου: Τρώγε καθημερινά 3 μικρά γεύματα και 2 μικρότερα ενδιάμεσα κολατσιά, μην ξεπερνάτε τις 600-800 θερμίδες στα κύρια γεύματα και τις 200-300 θερμίδες στα κολατσιά και όταν τρως υδατάνθρακες να προτιμάς αυτούς με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη που είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες (καθυστερούν την αύξηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα, αυξάνουν τον κορεσμό και μειώνουν την απορρόφηση των λιπών).
  7. Φάε μόνον τα σωστά λιπαρά: Πέρα από τα απαραίτητα λιπαρά οξέα που μπορείς να βρεις στο ελαιόλαδο, περιόρισε όλα τα υπόλοιπα κι ειδικά τα κορεσμένα ζωικά λιπαρά. Να αφαιρείς πάντα όλα τα ορατά λίπη από τα κρέατα που τρως!
  8. Ξέχασε ότι υπάρχουν μαγικά συμπληρώματα και φάρμακα: Οι μόνοι σύμμαχοί σου είναι η επιθυμία, το μυαλό, οι γνώσεις και τα «γκατς» σου.
  9. Όταν τα καταφέρεις, δείξε αυτό που πέτυχες…και γίνε έμπνευση και για τους άλλους…